Повернення та обмін
Повернення та обмін.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Поверненню не підлягає товар, якщо: він був у використанні; відсутня або пошкоджена упаковка товару; товар має наявне пошкодження.
Зрозуміла і проста процедура повернення; Процес перерахунку або ж повернення коштів відбувається протягом 48 годин 5 простих кроків для обміну (або повернення) товару: - Переконайтеся, що з дня придбання пройшло не більше 14 днів (дата вказана у гарантійному талоні та касовому чеку); - Зв'яжіться з вашим персональним менеджером і вкажіть причину повернення - Уточните, каким образом вам будет удобно совершить обмен/возврат товара; - Укажите менеджеру удобный способ возврата денежных средств; - Возьмите к внимаю, что если произошёл гарантийный случай и товар был в использовании, вам необходимо получить заключение сервисного центра (со списком сервисных центров можно ознакомиться в соответствующем разделе на сайте). Возврату не подлежит товар, если: - он был в использовании; - отсутствует или повреждена упаковка товара; - товар имеет следы повреждений
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.